wtorek, 25 lutego 2014

Odpryski XXX

Dziś w Odpryskach trochę bardziej merytorycznie niż zazwyczaj.

Sprawy ogólne:

1) Przyłączyłem się do takiej oto inicjatywy blogerskiej - Eksplorując nieznane. Chodzi tam o to, by czytać klasykę s-f i pisać recenzje. Czyli o to, co robiłem tutaj od dawna. Tylko szkoda, że zaczęła mi się kończyć klasyka s-f w domu, jakiej jeszcze nie czytałem. Ale nic to. Coś się znajdzie, coś się wymyśli. Za styczeń zgłosiłem się tam z Non Stop Aldissa.

2) Uzupełniłem nieco parę stron na blogu, głównie "O Autorze". W sumie nie wiem po co, bo bardzo lubię swoją prywatność, ale niech tam.

Ploteczky i co tam panie w świecie szerokim:

3) Przegapiłem wyjście anglojęzycznej, stabilnej i całkiem nieźle dopracowanej wersji moda/dodatku Horns of the Abyss do klasycznej strategii Heroes of Might & Magic III [btw 28 lutego mija 15 lat odkąd gra się ukazała!]. O modzie można poczytać - oraz ściągnąć do - np. stąd, z polskiej strony o tym modzie postawionej w serwisie Acid Cave. Nie mam tylko zielonego pojęcia, po co przetłumaczono tam na polski wszystkie nazwy nowych jednostek, itd., i to czasem w bardzo niedokładny sposób, skoro sam mod jest po angielsku (lub rosyjsku). Kilka wątków o dodatku jest też na forum Heroes Community, główny tutaj.

4) Jak już wspomniałem o 28 lutym, to trzeba nadmienić koniecznie, że wtedy do Krk zawita trasa koncertowa Bewitching The Polonia '14 w składzie Thaw, Mord'A'Stigmata i Morowe. Rzecz jasna przejdę się tam.

5) A jak wspomniałem o modach do klasycznych gier komputerowych, to nadmienić muszę, że do modowania powrócił gość od Megamoda do Fallouta 2. Ciekawe, co z tego wyjdzie. Stary Megamod był jednym z najbardziej bólogłowogennych modów do dowolnej gry, z jakimi zetknąłem się kiedykolwiek.

6) Jest to 300. post/notka na tym blogu. Tymczasowo, bo ilość postów tutaj jest bardzo płynna. Co jakiś czas uznaje, że coś starego nie jest już potrzebne/jest beznadziejnie napisane, i to coś wylatuje. Ot, proza życia.

8 komentarzy:

  1. Ad. 1 Sympatyczny projekt, sama lista tytułów odkryła mi wiele nowych rzeczy. Ale nie przystępuję, dla mnie wyzwanie to przeczytać dwie takie książki rocznie. Powodzenia.

    Ad. 2 Prywatność na blogspocie :) Taki sam bajer jak w tajnych grupach ;)

    Ad. 3 Starcraft starszy ;) Swoją drogą jak się od dema odbiłem to nigdy się w serię nie wgryzłem, preferując Disciplesy. Odbiegam tym od mego pokolenia ;_; Raczej za późno, żeby nadrabiać...za to Might & Magic wyszło po ponad dekadowym zakrztuszeniu, teraz Legacy jest, skrytykowane przez CDA, ale nasz wspólny kolega zachwaloł.

    Ad. 5 Bólowogennych - tak dobrych czy tak wnerwiających bugami?

    Ad. 6 A komentarze pod imieniem i nazwiskiem jednego pana w pierwszych notkach straszą...chciało mu się komentować z oficjalnego gugielmajla, to teraz ma...

    Pruskie Żebro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Disciples też dobra seria (zwłaszcza posępny klimat dwójki), ale jednak większy sentyment mam do HoMM.

      Bólogłowogennych, bo nigdy nie potrafiłem nawet tego moda poprawnie zainstalować. :D :D :D To było coś, nawet rozkminianie stabilnej konfiguracji/instalacji Big World Projectu do Baldur's Gate Trilogy było dla mnie łatwiejsze od zabawy technikaliami Fallout 2 Megamoda. :D

      Heh, ja mam tyle gugielmajlów, że sam się gubię w nich.

      Usuń
  2. Aha, przekaż, proszę, capharicircusowi, że tekst przeczytałem, ale jeśli chce moje komcie na jego blogu, to niech otworzy bramy anonimowym bo ja z jakiegoś OpenID pisał nie będę, o!

    Pruskie Żebro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale openId to nie jest właśnie to, że anonimowo można pisać?

      Usuń
  3. Nie OpenID to jakieś dziadostwo, dezyderowany sposób komentowania to Anonimowy...zajrzyj na swego bloga będąc niezalogowanym i sprawdź różnice.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się ciesz, że Disqus mi się nie chciał w blogu zainstalować.

      Usuń
  4. Nie wiem co to, ale sądzę, że coś utrudniającego...zatem Ty się ciesz, w końcu to Ty jesteś dla moich komentarzy czy JA dla Twojego bloga?

    Sądzę, że nasze odpowiedzi na powyższe mogą być różne :p

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są moderowane - to dobra ochrona przed spamem i trollami.