wtorek, 16 września 2014

Zdechlik na KFASONie

Będę na tegorocznym KFASONie i będę tam miał prelekcję.
Prelekcja nosić będzie tytuł:

"Crossed" - horror ekstremalny w formie komiksu

i zapraszam już teraz na nią bardzo serdecznie wszystkich zainteresowanych pełnoletnich ludzi bez psychiki. Jeśli nie wiesz, co to takiego, to Crossed - to przypatrz się uważnie:

Dla computer illiterate'ów - obrazkę można powiększyć klikając na nią, a potem klikając na nią ponownie

Nie polecam przyjścia w ciemno. Tym bardziej, że będę miał dużo obrazków w prezentacji. O wiele bardziej efektownych niż powyższa okładka. Przedstawiających seks i przemoc (także dosłownie, tzn. w jednym i tym samym momencie) w takim natężeniu, że nawet goście pokroju Edwarda Lee mogliby poczuć się nieswojo.

Mogę tam być trochę nieświeży, bo dzień wcześniej mój dobry przyjaciel się żeni, jestem jego świadkiem (ciekawe, czy jeszcze mogę wejść do poświęconej świątyni, czy już jestem na tym etapie, że nie bardzo).
 
Dobra, wracając do tematu. Nie znam godzin ni lat, bo oficjalnego programu tegorocznego KFASONu jeszcze nie ma (chyba, nie sprawdzałem od paru dni, pewnie by mi mignął gdzieś na fejsie, gdyby był już) więc dokładnej daty z godziną i miejscem sam nie znam. Wypatrujcie znaków. Pozdrawiam.

Specjalne pozdrowienia dla Magdy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze są moderowane - to dobra ochrona przed spamem i trollami.